تابلو اعلانات

واحد آموزش مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان

تابلو اعلانات

واحد آموزش مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان

انتقالات

سامانه انتقالات جهت ثبت درخواست انتقال درون استانی و خارج استان(به قم) از روز شنبه 7 تیرماه فعال گردید.

مهلت ثبت درخواست برای درون استانی تا دهم مردادماه و برای خارج استان تا اول شهریور ماه می باشد

شرایط انتقالات 

شرایط انتقالات داخلی:

  1. وجود ظرفیت تعیین شده در مدرسه مقصد.
  2. گذشتن حد اقل سه سال از ورود به حوزه و یا آخرین انتقال.
  3. رعایت سطوح (سیکل ، دیپلم و دانشگاهی) بین مدارس مبدء و مقصد در پایه های 1-3.
  4. عدم مراجعه حضوری به مرکز مدیریت(کلیه مراحل انتقال در پرتال شخصی قابل پیگیری است) در صورت نیاز با شماره داخلی 316 تماس برقرار نمایید.
  5. نداشتن هیچگونه ناقصی برای مقطع مقدمات (داشتن حداکثر 5 واحد برای سطح یک و 10 واحد برای سطح د و و سه بلا اشکال است).
  6. طلبه تا پیش از تأیید نهائی انتقال توسط مرکز، از طلاب مدرسه مبدء محسوب می شود. و طبق ضوابط ملزم به حضور در آن مدرسه می باشد.(این بدان معناست که تا پیش از تایید نهایی بایستی از تسویه حساب در مدرسه علمیه مبداء پرهیز نمایید)
  7. طلابی که به دلائل فوق قادر به ثبت درخواست انتقال نمی باشند ولی تحت شرایط خاص می باشند با مراجعه و درخواست بررسی وضعیت ، در کمسیون انتقالات به وضعیت ایشان رسیدگی می شود.

          شرایط انتقالات بین استانی:

1. داشتن مدرک سطح یک برای طلاب معیل و اتـمام پایه دهم ( قبولی در تمامی دروس 10-1) برای طلاب مجرد شرط انتقال به حوزه علمیه قم می باشد. انتقال به مشهد و شهرستانهای تحت برنامه قم مشروط به اتمام مقطع مقدمات (پایه 3) می باشد.

تبصره:  طلاب گرامی که شرط بالا را ندارند و توسط موسسات قم پذیرش شده اند در صورت ارایه برگه موافقت با انتقال از مرکز مدیریت قم ( کمسیون خاص ) انتقال بلامانع می باشد( لازم به ذکر است مرکز مدیریت قم مسولیت اسکان مجردین زیر پایه ده را نمی پذیرد. )

2. عدم وقفه تحصیلی

3. طلبه تا پیش از تسویه حساب ، از طلاب مدرسه حوزه علمیه اصفهان محسوب می شود. و طبق ضوابط طلبه تا نهائی شدن روند انتقال وتایید و تسویه حساب در سامانه، موظف به انتخاب واحد وشرکت در کلاسها می باشد .

          4. امکان لغو انتقال و برگشت به اصفهان منوط به پذیرش یکی از مدارس و نهایتاً تا یکماه پس از شروع کلاسها امکان پذیر می                                                     باشد (پیدا کردن مدرسه بر عهده طلبه می باشد)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی