تابلو اعلانات

واحد آموزش مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان

تابلو اعلانات

واحد آموزش مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان

بسم الله الرحمن الرحیم
اساتید، کادر اجرایی و طلاب محترم مدارس علمیه استان اصفهان
با سلام و احترام
با توجه به توصیه مراجع ذیصلاح مبنی بر پرهیز از تجمعات به منظور پیشگیری از انتقال کرونا ویروس و به جهت ادامه فعلیت علمی مدارس، ساز و کار برگزاری کلاسهای درس به صورت مجازی تقدیم می گردد:
۱-یکی از طلاب، استاد محترم یا مسئول آموزش مدرسه برای هر کلاس درسی، یک گروه در پیام رسان ایتاایجاد کرده، استاد و طلاب آن درس الزاماً در گروه عضو گردند.
۲-استاد محترم، هر روز درسی یک فایل صوتی از تدریس درس جدید خود که قبلاً ضبط و آماده کرده است رابعد از نماز صبح حداکثر تا ساعت 7 صبح در گروه بارگزاری نماید.
۳-استاد محترم در ابتدای فایل صوتی یا در لابه لای درس دو یا سه سوال طرح نماید که پاسخ سوالات در فایل صوتی باشد. طلاب محترم سوالات را یادداشت کنند و در ضمن گوش دادن به فایل صوتی پاسخ سوالات را به دست بیاورند البته سوالات نباید به گونه ای باشد که طلاب بی نیاز از گوش دادن به فایل صوتی باشند و فقط با گوش دادن به جواب برسند.
۴-طلاب محترم باید جواب سوالات را تا ساعت 12 همان روز برای استاد خود ارسال نمایند در غیر این صورت استاد برای طلابی که پاسخ را ارسال نکرده باشند غیبت کلاسی لحاظ نماید.
۵-تاکید شود پاسخ سوالات به صفحه شخصی استاد فرستاده شود و از قرار دادن پاسخ در گروه پرهیز گردد.
۶-مدت زمان فایل صوتی حداقل ۴۰ دقیقه باشد.
۷-اساتید محترم می توانند برای دروسی که نیازمند تمرین است، تکالیفی به طلاب واگذار نمایندکه پاسخ تمارین به صورت صوتی یا در قالب عکس برای استاد ارسال و نمره آن کلاسی لحاظ گردد.
۸-اساتید محترم از طریق همین گروه یا به صورت شخصی زمانی را جهت پاسخگوئی به پرسشهای احتمالی طلاب قرار دهند.
۱۰-معاونت آموزش از طریق مسئول آموزش مدرسه روند اجرای کار را دنبال خواهد کرد.


آموزش دارالحکمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی